25 oktober 2011

Inget vettigt alls

Vet ni vad, jag sitter här och känner att jag borde skriva något trevligt, mysigt, bra inlägg men jag kommer inte på nåt. Kan kanske vara för att jag känner en viss stress över att jag borde gå och lägga mig. Är trött, borde läsa min bok som jag ska ha läst ut till bokklubben på torsdag (började igår....), måste vara pigg i morgon då jag ska sitta i en heldags workshop och försöka vara alert (den fortsätter dessutom på torsdag) och så har jag lite dåligt samvete över att jag inte fått gjort det som jag planerat idag. Men, som jag skriver i Kanel & Cayenne bloggen så tränar jag mig på att inte ha dåligt samvete över allt längre, så de tankarna motar jag bort illa kvickt! :)

Så, idag blir det faktiskt inget kul att läsa här. Så är det ibland. Det vill sig inte riktigt.

KRAM på er!

2 kommentarer:

Kim sa...

Det är väl rätt skönt att inte göra något vettigt alls ibland. :) Det måste man ju också ha tid för!

Tina sa...

Halloj!
Så längesedan jag var här inne hos dig, så gullig lilla Pippi var i tidigare inlägg!
Att inte göra något är en stor konst, inte så lätt alla gånger i den värld vi lever i som lätt går i 110 ibland..

kram