18 oktober 2011

Älskar bilder

Jag älskar verkligen bilder! Jag älskar att titta i tidningar - inredningsmagasin, modemagasin mm - mycket pga alla vackra bilder som finns. För att inte tala om så många bilder man kan hitta på nätet, jag kan fördriva hur mycket tid som helst med att surfa runt på olika siter med bilder. Min favoritsite för tillfället heter Pinterest, ni måste kolla in den!

Det finns så många olika fina, fräcka, vackra, coola bilder. Det är spännande med bilder tycker jag, vissa bara tilltalar mig. Kan inte riktigt förklara varför. Vissa är kanske uppenbara att jag tycker om, andra kanske är mer otippade. Men vissa bilder bara fastnar! Ibland delar jag med mig av bilder här, bara för att de tilltalar mig och jag vill dela med mig.

Denna är kanske inte så svår att förstå varför jag föll för! :)

♥  Kärlek  ♥

4 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Den är ju helt fantastisk- love it!!! kram vännen.

Jejje sa...

vilken underbar bild:)bilder kan verkligen vara magiska

mina finaste. sa...

Måste kolla pinterest!! Med risk för att bli lite beroende antar jag :)

Krya på kramar!
Marie

Birgit sa...

Vilken bild - jättefin! Trevlig helg! Kram