14 september 2011

Blåsigt värre

Just nu blåser det jättemycket ute! Det är faktiskt lite mysigt, trots allt. Nu är ju hösten verkligen på gång och jag har kommit över att sommaren är slut. Sorgligt men sant! Nu viner vindarna runt husknutarna och det är skönt att mysa till det inomhus med te och tända ljus.

Ikväll har jag och Nellie träffat en tjej som vi har planerat in ett par aktiviteter med, för Kanel & Cayenne! Kul och spännande, det kommer att bli mycket bra! Ni får veta mer om detta när alla detaljer är klara. För er som tittar in här, så måste jag ju få slå ett slag får Kanel & Cayenne bloggen. Och ni får gärna gilla oss på Facebook!

Annars har det inte hänt något speciellt idag, tjejerna är friska igen vilket är superskönt! Det har alltså varit skola och dagis för dem idag, och jobb för mig. Däremot så har Jens legat med ont i halsen idag, samma som Jossan....men det är väl så det är, det går liksom runt. Hoppas bara att jag klarar mig! *peppar peppar*

Nu tänkte jag faktiskt hoppa i säng och satsa på att ligga mellan lakanen innan klockan blir elva. Det kommer i så fall bli första gången på myycket länge!

Godnatt alla fina!

1 kommentar:

Kim sa...

Det är ganska mysigt med höst. Hög och klar luft, och så får man ha fina höstkläder!