08 augusti 2011

Idag har jag....

....fått gå upp lite tidigare än jag hoppats på
....ätit frukost inomhus eftersom det var för kallt ute
....byggt en koja
....glatt mig åt att vädret förbättrades
....putsat fönster (nöjd!)
....tvättat
....haft dåligt tålamod med mina barn
....haft väldigt ont i min handled, vilket har påverkat humöret
....surat över att vädret drastiskt försämrades
....ätit dåligt (för lite)
....känt mig som en tråkig sambo
....börjat få ångest över att det bara är 2 semesterdagar kvar
....inte tränat
....blivit både väldigt arg och positivt överraskad av mina barn
....varit uppe på vårt hustak för första gången

Nu ska jag snart gå och lägga mig och hoppas på två bra dagar, innan det är dags att börja jobba igen! Sååå glad över att jag i alla fall bara skall jobba två dagar denna första arbetsvecka. Smart av mig! :)


3 kommentarer:

Fiffiga Systrar sa...

God morgon Jennica! Oj!! Det verkar som att du hade en väldigt lååång dag! Kändes nästan lite som ett *puh*-läge...

Ibland är dagarna bara extra intensiva och då påverkas ju humöret... Känns trist efteråt men det kan ändå vara nödvändigt att det är så ibland. Du hade ju iaf insikt i hur du reagerade. Det är bra jobbat...

Vi blev iaf jätteglada att du lämnade ett spår hos oss så vi kunde hitta dig!
Lyllos dig att du har en egen pysselplats! Det behöver ju inte vara ett stort överdådigt rum, en liten yta räcker gott! Bara någonstans att få hålla till är ju en lyx!

Du förresten, du har väl inte missat vår tävling? Ett stort gosigt budskapshjärta lottas ut. Du får själv välja vad som ska stå på hjärtat. Var med och tävla vettja'!

Ha en riktigt skön tisdag!

Kram Elin och Emelie

Johanna Stålros sa...

Hej vännen, jag tänkte oxå tipsa dig om en tävling. http://meandalice.blogspot.com/2011/08/utlottning.html. Hennes blgg är helt underbar. KRAM och njut nu de sista timmarna.

mina finaste. sa...

Vilket härligt inlägg! Ibland är det så mkt som händer under en dag, både bra och sånt som ger en lite kryp under huden (som icke-träning :D)

Kram, kram