17 augusti 2011

Fina vännen Johanna

Jag har en vän som heter Johanna. Hon är gift med Jonas, som är vän till Jens. De bor i Stockholm och vi ses alldeles för sällan. Jag och Johanna har blivit riktigt goda vänner och vi kommer närmre varandra för varje gång vi ses. Och Jossan och Johanna älskar henne! :)

För ungefär ett halvår sedan började hon att blogga på sin fina blogg Njutbara Ting. Jag vet att vi i våras satt hemma hos henne och pratade om bloggen och hur hon skulle få läsare och sådär. Nu har det bara rasslat till och hon har hur många läsare som helst, och inte undra på. Hennes blogg är jättemysig och hon tar de finaste foton! Gå gärna in och kika! Det är förresten Jossan som har gjort hennes header!














Idag skriver Johanna om mig i sin blogg - titta här! Man kan ju inte bli annat än glad över så fina ord och över att ha en sån fin vän! Tack Johanna!

Jag hoppas att ni alla får en riktigt fin dag!
Kram från Jennica

4 kommentarer:

Fiffiga Systrar sa...

Underbart härligt med riktiga vänner!!

Ha en fin dag!

Kram!

TIDSOPTIMISTEN sa...

Har läst hennes blogg ett tag nu och håller med, fina bilder och det verkar vara en mysig vän du hittat där ;)

Kram F

Johanna Stålros sa...

Åhh jag blir alldeles tårögd- tack för de fina orden. Kram

Jennica... sa...

Tack själv Johanna!
Såg du mitt meddelande på Facebook?
Kram!