24 augusti 2011

Bättre dag idag

Tack för gulliga kommentarer om mitt förra inlägg! Det var verkligen ingen bra dag igår. Ni vet, har det börjat gå fel, så fortsätter det och sedan går det mesta som kan gå fel, fel! Men men, idag blev en bättre dag. Fortfarande rätt trött på vissa saker på jobbet, men det tog inte lika hårt idag. Jag har så många underbara kollegor som förgyller dagarna och det gör mig så glad!

Annars så tycker jag mest att tiden går så fort just nu! Framför allt kvällarna. Har fortfarande inte riktigt kommit in i rutinerna, inte riktigt hittat rätt ännu men vi är på god väg. Just nu är det min träning som blivit lite lidande och jag vet ju precis hur det är, det är samma sak varje år. När sommarsemestern är över och vardagen sätter igång, så tappar jag bort min träning. Men, jag har bestämt mig för att detta inte ska hända i år! Så, tanken var att jag skulle gett mig ut och sprungit ikväll....men jag hann inte. När alla vanliga bestyr med matlagning, äta middag, plocka undan, hämta Jossan på gymnastiken, lägga barn, prata med barn och så vidare, då hade klockan blivit mycket och det var becksvart ute. Så, nu ska jag göra mitt bästa för att komma upp i morgon bitti och springa....vad säger ni? Tror ni på det? Hmmm, jag vet inte riktigt själv faktiskt. Men men, nu har jag skrivit det här och kanske ökar det pressen! :)

Nu ska jag kasta mig i säng och sova minst fem kvart i timmen!
God natt bloggisar!


Inga kommentarer: