14 juli 2011

Vilken semesterstart

Idag är det min första semesterdag - och i ärlighetens namn så kunde det ha börjat bättre..... Ute öser regnet ner, det är rätt kallt och det blåser halv orkan. Alla träden är liksom ut och in! Här inne så är det lite ruggigt och jag dras med en himla huvudvärk sedan igår morse, är liksom rätt trött på den nu. Jag vet inte om det är nacken som påverkar, för den är inte helt bra än. Dessutom så har jag fått öppna upp jobbdatorn eftersom det har kommit in ett akut problem.....suck.

Inte precis som jag planerat min första dag, men men....så blir det ibland. Nu har Johanna precis somnat och jag tänkte lägga mig i soffan och dra en filt över huvudet och vila lite. Hoppas på bättring efter det.

2 kommentarer:

Kim sa...

Då kan det bara bli bättre i alla fall! Själv ska jag alldeles strax anmäla mig till mitt första marathon!

Jennica... sa...

Häftigt Kimman!!