17 juli 2011

Regn igen

Idag regnar det igen.... Men jag har kommit ur min koma och fått tillbaka lite energi så idag städas det. Helst hade jag velat lägga min energi i trädgården, gå runt i sakta mak i shorts och rensa lite här, sopa lite där och plantera om lite. Men, regnet öser ner så det får bli en annan dag.

Istället har jag börjat storstäda sovrummet. Det måste vara husets dammigaste rum, och ändå sover man bara där. Jag dammar och torkar, putsar fönster, dammsuger och torkar golv och så tvättar jag madrass, täcken och kuddar. Till och med gardinerna tvättar jag. Skönt att få det gjort! Känner mig lite duktig faktiskt! :)

Jens är hos min kompis Louise idag och ska fotograferas. Det är Louise som tagit fotona av mig och Nellie på Kanel & Cayennes webbsida. Jens vill ha några snygga foton som han kan ha på sin företagssida och lite annat. Ska bli spännande att se resultatet!

Jossan leker med kompis här idag och Johanna följer efter mig, och pratar oavbrutet! :)

4 kommentarer:

Kim sa...

Låter som en mysig dag ändå! Själv har jag nyss pillat klart med bloggen. Nu är jag ingen Jossan och äger inte Photoshop, utan Paintar bara, men det blev rätt bra ändå tycker jag! =D

Jennica... sa...

Det blev ju superfint! :)

Louise sa...

Tack för reklamen vännen!

Jennica... sa...

@Louise: Så lite! Vad fina bilderna blev! Och vilken dag du hade igår.... :)