30 juli 2011

En bra dag

Det blev en bra dag idag! Det är mer än vad man kan säga om de senaste dagarna. Jag blir liksom helt förlamad och energilös av det här vädret. 'Grått ute, grått i sinne' passar bra. Men samtidigt så får jag ju skärpa till mig, jag kan ju inte förstöra hela min semester genom att gå och vara sur över att vädret inte är bra.

Men så i förmiddags så kom solen! Och vips så blev jag på gott humör och energin kom tillbaka! Tyvärr stannade den inte så länge, men det var fortsatt varmt och vindstilla. Det blev lite fix i uterummet och lite ogräsrensande. En powerwalk hann jag också med. Härligt! Har verkligen kommit igång med träningen och det känns så bra! :)

Det sägs att vädret skall bli bättre nästa vecka. Det hoppas jag verkligen, det är ju min sista semestervecka och det hade varit skönt att få lite sol på nosen. Vi håller alla tummar vi har!

Inga kommentarer: