20 juni 2011

Skönt att stryka på Att-Göra-Listan!

Ikväll fick jag äntligen tummen loss - efter lite påtryckning - och sorterade alla baby- och barnkläder! Det har legat högar i tvättstugan och biorummet som jag inte kommit mig för att ta hand om. Jag är bra på högar...

Jag har så svårt att slänga de där minsta babykläderna, jag bara kan inte. Det känns som att slänga bort en liten del av Josefine och Johanna, och det är ju alldeles hemskt! Jag blir alldeles nostalgisk när jag tittar på dem. Jens bara fnissar åt mig! :)

Så, det mesta fick följa med upp på vinden igen! Men nu ligger det nerpackat i kartonger efter storlek. Sååå skönt att det är gjort!

3 kommentarer:

birgit sa...

Vad duktig du är! Behöver göra nåt liknande, fast jag har faktiskt rensat en hel del o även sålt bort på loppis, men än finns det kvar kläder. Lite sentimental får man bli, jag klarar heller inte av att slänga/sälja allt, håller på att spara till barnen i varsin kartong, så får de slänga när de blir stora. Ha det gott!

Jejje sa...

skönt att få sånt gjort:))håller med dig ang. de minsta baby kläderna......det bara är så:)kram på dig ...-ha en underbar midsommar

Jennica... sa...

Skönt att höra att det inte bara är jag som blir nostalgisk av babykläderna! :)