12 juni 2011

11-års kalas

Idag har vi haft kalas här hemma för Josefine! Det var vår härliga familj som kom och firade henne, det vill säga mina föräldrar, min syster med sambo, Jens föräldrar, Jens syster med familj och så Josefines bästis såklart! Jag vet många som bävar inför "släktkalas", men jag älskar våra! Det är avslappnat och trevligt, mycket skratt och ganska så opretentiöst. Jag tror jag skriver detta efter varje gång vi har kalas, men jag känner mig så tacksam över vår härliga familj!




















Josefine fick själv välja vad hon ville bjuda på, och då valde hon Pågens kanelgifflar, vaniljmuffins (köpta), Ballerinakex och Delicatobollar. Hmm....enkelt för mig! :) Och så kladdkaka, och den fick jag baka! :)

4 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Perfekt att hon gillar de köpta varianterna- så slapp du stressa med en massa olika bakning oxå! Så fin hon är i sin jeansklänning! Åhh vad jag saknar er. Kram

Kim sa...

Som alltid ett jättebra kalas! Vad roligt det är att träffa alla varje gång!

Ann-Charlotte sa...

Tack så mycket för i går. Alltid lika trevligt. Hoppas Josefine var nöjd med sin födelsedag. Hon fick ju fina presenter. Många varianter.

Jennica... sa...

Jossan var mycket nöjd med sin födelsedag! Och det var en bra blandning. Hon har redan börjat fylla i sin riddagbok! :)