18 maj 2011

Tjejligan

Ja, nu ska vår lilla tjejliga härja fritt här hemma i en hel vecka medan vår kille är iväg på jobb! :) Jens åkte till Stockholm nu ikväll och kommer inte hem förrän på onsdag i nästa vecka. Så nu är det bara vi tjejer hemma. Men vi brukar klara oss bra och vi har fullt upp, så tiden kommer att gå fort.

Vi körde Jens till Sturup och Johanna somnade i bilen på vägen hem. Det var rätt skönt eftersom det är mindre kul att åka bil med henne, hon har aldrig gillat det. Hon blir gnällig och sur, hatar att sitta fastspänd. Men nu somnade hon och fortsatte göra det när jag lyfte över henne i sängen. Jag och Jossan fick en mysig kväll tillsammans, vi drack te och saft och tittade på lite olika program på SVT play.

Nu snusar båda tjejerna och jag sitter här. Har provgjutit små hjärtan i betong och nu sitter jag och letar inspiration på nätet, allt till Kanel & Cayenne. Det händer mycket nu.....kul! :) På måndag har vi vår andra aktivitet - "Sommardukning", och mellan den 25:e till den 1:e så ska vi visa upp oss på ett litet köpcentra här i närheten. De ska ha bröllops- & romantiskt tema och vi kommer att vara en av utställarna. Spännande! Mer info kommer.....

"Ska bara" lite till, sedan ska jag krypa ner till Jossan som ligger och värmer upp min säng!

2 kommentarer:

Kim sa...

Låter mysigt! Vi kanske åkte om varandra på Sturup? Jag är var där strax innan 20.

Jennica... sa...

Vi lämnade Sturup runt halv åtta, så vi missade varandra precis. Men du och Jens var där samtidigt, hans plan gick inte förrän halv nio.