15 maj 2011

Grattis Skrivarmamma!

En av de bloggar jag har följt allra längst är Skrivarmamma. Den skrivs av Pernilla som är mamma till två tjejer, gift med en man med samma namn som min :) , hon är lärare och har nyligen byggt ett nytt hus. Men framför allt så har hon en dröm och det är att skriva - och ge ut - en bok.

Och nu har den drömmen gått i uppfyllelse!!

Under några år nu har jag följt hur Pernilla har kämpat med sin bok, hur hon har kämpat med att hitta skrivtid, med all den där vardagslogistiken som vi alla kämpar med och nu äntligen har allt detta kämpande gett utdelning. Helt fantastiskt! Det är så häftigt att ha fått vara med om denna resa.

Nu ser jag jättemycket fram emot att få köpa och läsa denna bok. Jag tror till och med att jag ska skicka den till Pernilla för att be att få den signerad! :)

GRATTIS Pernilla - detta är du väl värd! Kram!

3 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Vad kul, att få vara med och följa hennes resa/ kram

Pernilla sa...

Tack J! Jättetack. Och såklart ska du ha en signerad! Ju. :)

Jennica... sa...

Det ska bli så spännande det här! :)