12 maj 2011

Grattis på namnsdagen alla fina Lottor!



















Idag har Charlotta och Lotta namnsdag och jag vill säga GRATTIS till alla fina Lottor jag känner! Det har visat sig vara en hel drös, men de viktigaste i min närhet är:
* Underbara lillisen Johanna som heter Charlotte i andranamn
* AllraKärasteSyster Kim som heter Eva-Lotta i andranamn
* Världens absolut finaste mamma som heter Ann-Charlotte, men som kallas Lotta
* Mina goa fina svärmor som heter Charlotte, men som kallas Lotta

GRATTIS på er och alla andra fina vänner som heter Lotta!

3 kommentarer:

Kim sa...

Tackar! Äntligen kan jag svara här, blogger har då verkligen inte varit på humör!

Lotta (svärmor) sa...

Tackar, tackar!!

Ann-Charlotte sa...

Tack för gratulationen som jag skickar vidare till alla de andra Lottorna.