07 maj 2011

Cykeltur med mina finingar

 
När jag fixat en del i trädgården så gav jag och tjejerna oss ut på cykeltur, det tycker vi är supermysigt! Johanna älskar sin jordgubbshjälm och sin nallebjörnsstol, som hon kallar barnstolen eftersom det är nallar på sitsen! :) Det gick även bra för Jossan att cykla, trots sitt skadade knä. Hon cyklade bara med sitt friska ben, dvs hon tryckte bara med den foten på pedalen, det andra benet hängde bara med. Men jag tror det var bra, för hon ska belasta och röra sitt knä och även om hon inte belastade det så rörde det ju sig hela tiden.

Det blev en ganska lång cykeltur, både till glasskiosken och sedan till tjejernas farmor och farfar för saftpaus. Supermysigt hade vi!

2 kommentarer:

Kim sa...

Vad söta! Fint cykelväder har det varit även om jag inte cyklat i det...

Jennica... sa...

Ja, vi har så mysigt när vi cyklar omkring. Jag och Jossan pratar om allt möjligt och Johanna sitter där bak och sjunger! Alla nöjda och glada! :)