13 mars 2011

Smyckeskurs














Har varit i Malmö idag och hållit i näst sista gången av min smyckeskurs. Jag håller ju i den för Studieförundets räkning, med debiterar Kanel & Cayenne vilket är extra kul. Det är 8 kvinnor i åldrarna 27 - 78 år, och alla är de lika positiva och tycker att detta är superkul! Det ger mig en sån otrolig energikick att träffa dessa människor. De är så positiva till vad de gör och de bekräftar hela tiden de idéer och teorier jag har om att vi alla behöver ta en paus från vår vanliga vardag och göra något speciellt som är bara för oss själva. Speciellt tjejer/kvinnor behöver det tror jag.

Roligt är det i alla fall och spännande att se vad de gör för halsband, armband och örhängen. Vissa av dem är riktigt duktiga och jag blir väldigt inspirerad!

1 kommentar:

Johanna Stålros sa...

Så duktig du e, tänk vilken lycka att få ha dig som "lärare":)