23 mars 2011

Boktokig

Har precis varit ute på lunchen och fixat de sista presenterna till Johanna, skönt att vara klar och skönt att vara nöjd med mina inköp! Det blev ytterligare ett besök i en bokhandel.....åhhh, vad jag älskar bokhandlar! Hittade såklart ännu fler böcker jag skulle vilja ha, och jag letade inte ens. De liksom hoppade på mig! :)


























Och då har jag inte ens nämnt alla skönlitterära böcker jag skulle vilja läsa.... Jag tror jag behöver ta en veckas semester och bara läsa. Det lät inte dumt, att åka iväg någonstans och bara dricka te och läsa. Hmmm, får fundera på det! :)

3 kommentarer:

Kim sa...

En vecka räcker inte långt! =) Vinn Drömvinsten istället så får du tid till läsning!

Johanna Stålros sa...

Fina böcker- skulle själv vilja ha boken om "mina resor". Visst är det underbart med böcker- så härligt att bara titta i dem:) Tyvärr har vi ingen bokhylla än så alla böcker travas på golvet....
Kram

Jennica... sa...

@Kimman: Jag tyckte jag tog i när jag skrev en vecka, först skrev jag en helg! :)

@Johanna: Det kan faktiskt vara fint med boktravar på golvet, inte så praktiskt bara... :)