23 februari 2011

Tidig kväll

Det blir en tidig kväll för mig ikväll. Jens sover inne hos Johanna i natt så jag ska få mig en hel natts sömn, det är välbehövligt efter många nätters dålig sömn och speciellt natten till idag som ju tog slut redan 3.30.

Just nu så snusar Johanna gott. Vi får väl se hur hennes fot mår i morgon, det verkar rätt ok. Den är inte svullen och den verkar inte bekomma henne. Den har nog fått sig en liten smäll och det gjorde säkert ont, nu är hon säkert lite rädd för att gå på den. Om hon fortfarande inte stödjer på den i morgon så får vi väl åka in med henne.

Jossan och Jens sitter och tittar på någon "play-kanal", något knasig reseprogram. Kul har de i alla fall, kan höra hur de fnissar. :)

Själv tänkte jag faktiskt krypa i säng redan, trots att "Att-Göra-Listan" är lång. Men jag tror jag blir mer effektiv om jag får sova och blir utvilad. Så, Godnatt på er bloggisar!

Inga kommentarer: