29 december 2010

Ur led är tiden

Johanna är helt fel på det när det gäller hennes tider. Det blev så efter en sen julafton och en sen annandag, då vi var bortbjudna. Nu sover hon länge på morgonen, har svårt att somna på lunchen och är vaken hela kvällen. Det bästa är ändå att hon är glad på kvällen och när vi lägger henne så är hon inte ledsen utan ligger och sjunger och pratar. Likadant nu, när jag la henne för lunchvila. Hon ligger där inne och sjunger och har sig, vill inte alls sova men är inte sur och skriker. Rätt fantastiskt ändå. Men hon får ju inte sova efter klockan tre, för då somnar hon inte alls på kvällen, så nu har hon en timme på sig, sedan väcker jag henne.

Men nu blev det tyst ('går och kollar') och nu sover hon gott med Apis under armen. Nu har jag en timme på mig att göra något för mig själv! :)

Inga kommentarer: