11 november 2010

Koncentration på hög nivå

Just nu tar jag verkligen en dag i taget. Här är fullt upp kan man väl säga. Just nu är all koncentration inställd på lördagens födelsedagsfest här hemma. Ikväll har jag städat en del, vilket känns bra, och i morgon ska jag ta resten. På lördag är planen att faktiskt kunna känna att (nästan) allt är klart och bara invänta gästerna som börjar droppa in klockan tre. Det är öppet hus jag ska ha, och folk komma att komma från tre och sedan förväntar jag mig att det kommer att fortsätta droppa in folk under hela kvällen! :) Gå behöver de inte göra, bara de kommer hit och festar med mig och firar min sista dag som 39-åring!!! :)

Just nu sitter jag här vid datorn och pausar lite i städandet. Regnet smattrar mot rutorna, det är riktigt mysigt. Jag ser fram emot att krypa ner i sängen till Jossan och mysa in mig. Jens är i Stockholm och kommer hem i morgon, och då passar hon på att sova hos mig. Lika mycket mys för mig som för henne!!

För övrigt så är all koncentration inställd på den 27 november då det är den första julmarknaden för i år, och då är det mycket som skall vara klart. Framför allt ska jag och Nellie ha hunnit tillverka en massa saker..... Och sedan är det en massa annat som också ska göras, men än så länge får ni ge er till tåls. Nu är det inte lång tid kvar! :)

2 kommentarer:

Kim sa...

Det ska bli riktigt kul på lördag! Ses imorgon då ju! =D

Jennica... sa...

Ja, ses i morrn! :)