19 november 2010

Ett litet livstecken

Ikväll har jag gjort något jag aldrig har gjort förut! Nämligen gjort ett blomsterarrangemang och bundit en julkrans! Jätteskoj var det och jag lärde mig massor. Det var faktiskt Jens som anmälde mig till detta. Han hade suttit och pratat med en av mammorna till en gymnastikkompis till Jossan och hon berättade för honom att hon skulle hålla i sådana här inspirationskvällar inför jul, och gullig som han är så tänkte han att det hade ju passat mig! Hon har arbetat på den plantskola som ligger i närheten av där vi bor och nu har hon startat eget. En superkreativ trevlig tjej är det, och det har varit en fantastiskt mysig kväll. Vi började klockan 19 och skulle hålla på till 22, men det blev 23 innan vi blev klara.

Så, nu har jag en fin krans på dörren och ett fint arrangemang på nya matbordet! Båda två väldigt mycket Jennica tror jag, ni får väl själva bedöma. Bildbevis kommer en annan dag, nu är jag för trött. För nu har jag nämligen packat inför min spahelg!! Herreguuud vad jag längtar, men nu är det inte många timmar kvar..... Just nu är klockan ett på natten....hrm....och i morgon så lämnar jag jobbet klockan 12!

Kanske kommer det något litet livstecken i från Varberg, vi får se! :)
Ha en underbar helg och kram på er!!

5 kommentarer:

Jejje sa...

ha en härlig spahelg nu:))spännande att få se det du skapat,vill kolla om det är väldigt mycket "JENNICA".-vilket jag tror att det är.hi hi /kram

Lotta(svärmor) sa...

Ha en jätteskön helg!!!

Lina sa...

Vad gulligt, Jens! :) Låter kul mysigt med kransbidning!

Hoppas att ni har det mysigt i Varberg! Kram

Hej sa...

Hoppas helgen blev superskön...men hur skulle den kunna bli annat;-)
Sen ser jag framemot bilderna!

Jennica... sa...

Rapport från Varberg och bilder på mina kreationer kommer. Håll ut! :)