12 november 2010

Blir man någonsin klar?!

Nu är huset städat och ser fint ut inför morgondagens födelsedagsfirande. Men det finns såklart saker kvar att ordna med. Som till exempel en ny lampa som skall sättas ihop, nya stolar som ska skruvas samman, bordsdekorationer och lite annat. Man blir liksom aldrig klar. När man tycker att man är klar så ser man något som man glömt plocka undan, och när man plockat undan det så upptäcker man något annat som skall ordnas med. Så är det i alla fall för mig när jag ska städa inför ett kalas, en middag eller liknande. Jag kan hålla på hur länge som helst. Men anledningen till detta är ju att jag vill minimera den insats jag måste göra i morgon. Då vill jag helst bara göra mig ordning själv och inget annat. Ja ja ja, nu är klockan mycket och jag ska hoppa i säng. Jag gör det jag hinner i morgon och det jag inte hinner vet ingen om att jag tänkt göra ändå! :)

Natti natt! Nu har jag bara en dag kvar som 39-åring.....gaaahhhh! :)

2 kommentarer:

Jejje sa...

det blir säkert jättefint:))ha så roligt på din fest/kram från norr

Jennica... sa...

Tack så mycket!! Nu är det lugnet före stormen. :)
Ska bli kul! Kram!!