25 oktober 2010

Regnande och ruskande

Idag har det varit en riktigt ruskig höstdag. Solen sken visserligen en stund mitt på dagen men mest har det blåst och regnat en massa. Och mörkt är det! Becksvart på morgonen när man går upp, inte helt lätt att komma ur sängen då.

Idag har varit en helt vanlig dag. :) Inget speciellt har hänt utan allt har rullat på som vanligt. I morgon ska jag både lämna och hämta tjejerna på dagis och skola eftersom Jens ska stå på en mässa. Det ska bli lite mysigt faktiskt, även om det innebär att jag inte kommer att få ihop min dag riktigt, men det får jag jobba igen en annan dag. Jag ber er alla också att skänka Jens några extra tankar i morgon då han står på mässan. Han och hans kompanjon ska demonstrera sin egenutvecklade produkt och de har jobbat oerhört hårt med detta så de är värda all framgång. Jobbar fortfarande förresten, för han håller fortfarande på.

Själv ska jag hoppa i säng och hoppas på lite fler timmars sömn i natt. Nog om det... :)

2 kommentarer:

Jejje sa...

här är det ruggigt värre.Hoppas du får lite sömn på natten......Hoppas det går bra för din karl på mässan.tror på en väldig framgång:))
Ha en bra Tisdag

Anonym sa...

Dessutom är Sommartiden slut på Söndag. Vi håller tummarna för Jens.

MP