18 oktober 2010

Det här med träning

Hm...hade tänkt träna på crosstrainern ikväll, men det hanns inte med tyvärr. Men jag fick annat gjort vilket jag också behövde göra så det känns bra ändå, fast alltid lite trist när träningen får stryka på foten. Det är ju det här med prioriteringen.....fast det är svårt när man har mycket att göra och begränsat med tid. Men efter den här helgen så får jag nog ta och prioritera träningen denna veckan! Mycket och god mat plus en massa vin gör ju inga under för vare sig vågen eller jeanspassformen! :)

3 kommentarer:

Kim sa...

Har man FÖR mycket att göra är det så klart svårt att hinna med träningen, men jag tycker faktiskt att det är klurigare att hinna med att träna på tex semestern än i vardagssnurran!

Jejje sa...

Håller med.....-timmarna på dygnet är för få,men skönt att få nåt gjort.Viktigaste är nog att vara positiv i tanken.Då kommer man långt:))Ha en underbar vecka/kramar

Jennica... sa...

@ Kim: Jag förstår vad du menar, men för mig är det så att min egentid börjar klockan nio när barnen har somnat. Då kan jag börja träna eller annat som jag vill göra för mig själv. Då hinner man inte så mycket....

@ Jejje: Ja, positiv ska man vara! Men jag hade gärna fått ett par extra timmar på dygnet, det hade hjälpt! :)