03 oktober 2010

Bullbak



Jag har aldrig bakat kanelbullar. Va?! Hur kan man ha gått genom halva sitt liv och inte ha bakat kanelbullar?! Men idag tyckte jag att det var dags, kanelbullens dag som det är i morgon och allt! Jag skulle gärna vilja vara duktig på att baka, men det har liksom aldrig blivit min grej. Men, man måste ju öva.....så det gjorde jag idag. Och det blev bra! Jag fick godkänt! Jossan åt en och Jens klämde fyra på raken, så jag känner mig mycket nöjd. Och jo, jag tyckte också de var smaskens! :)

3 kommentarer:

Kim sa...

Snygga!! Duktigt, jag vill ju dock smaka!

Jejje sa...

ser jättegoda ut:))Det blir nog fler gånger,eller hur/kram

Jennica... sa...

Tack! Det blir absolut flera gånger!
Vi får se till att ses snart Kimman, så du hinner smaka av de som finns i frysen....men de har en strykande åtgång..... :)