25 september 2010

Smycken av pärlor och stenar

Så heter den, studiecirkeln som jag ska hålla i. Idag är första gången och jag sticker härifrån om en liten stund. Ska bli såå spännande! Lite pirrigt men mest förväntansfull.

Stackars Jense ligger och sover på soffan, han var uppe tidigt tidigt med Johanna i morse. Hon ville inte sova, tror hon har lite feber. Förkylning eller fler tänder på gång, troligen förkylning denna gången. Jag var uppe en gång vid tre och sedan vid fem, men då kom Jense och löste av mig efter ett tag. Lyckades aldrig somna om riktigt, så det är väl synd att säga att jag skulle vara pigg.....men men, det ska bli så kul det här så tröttheten får jag tänka på när jag kommer hem igen. Håll tummarna! :)

Ha en skön lördag allihop!
Kram!

1 kommentar:

Jejje sa...

oj,va spännande:)blir säkert massor av fina smycken ni knåpar ihop/kramar