25 september 2010

Lyckat!

Det blev riktigt lyckat idag! På min studiecirkel alltså. Det var 8 kvinnor i åldrar från ungefär 35-75 år och de flesta var nybörjare. Jag inledde med att berätta om mig själv och vad mitt mål med vår studiecirkel är. Ett av mina mål är att de ska känna att det är ganska så lätt att skapa smycken som är riktigt fina och känna sig stolta över sig själva och sina verk. De skrattade lite generat åt detta och jag såg på dem att de inte riktigt trodde på att det skulle bli så. Då kändes det så himla bra när de för det första inte ville gå hem när det var slut plus att alla var supernöjda med sina halsband och alla tyckte dessutom att det faktiskt var rätt så lätt att få till ett fint halsband! :)

Alla var väldigt trevliga och positiva och det märktes att de ville vara där. De ville till och med utöka med ett par gånger till eftersom de kände att tre gånger var för lite! Så, jag kände mig väldigt nöjd och glad när jag körde hem! :) Ser fram emot nästa gång!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att det gick bra. Hade inte trott något annat heller.

P

Jejje sa...

skönt,du trivs säkert med detta:))det passar nog dig som handen o handsken:)kram

Kim sa...

Så kul! Du får berätta ännu mer på lördag tycker jag!

Jennica... sa...

Tack, vad snälla ni är! Och det var verkligen kul och de var så nöjda, superkul! Jag har pratat med studieförbundet idag och vi kommer troligen att förlänga med en gång eftersom deltagarna ville det! :)

anjelli kindblad sa...

Vilken trevlig blogg du har och
va roligt att höra att det blir en extra gång eftersom jag tyvärr inte kan vara med nästa lördag den 9 oktober.

Jag kan alla lördagar utom lördag den 16 oktober,vill bara säga att jag fått sjukt mycket komplimanger för mina halsband som jag gjorde sist!!

Mvh
Anjelli

Jennica... sa...

Hej Anjelli, vad kul att du hittade hit! :) Och vad fantastiskt kul att du fått så många komplimanger, men så blev det himla fint också!!
Ja, jag har pratat med SV om att utöka med en gång och vi ska prata vidare om det, inget är bestämt ännu men det verkar inte vara några problem.
Vi ses!