16 augusti 2010

Storytel

Jag är med i något som heter Buzzador. Det är en marknadsföringskanal som ger konsumenter chansen att prova olika varor och sedan berätta vad de tyckte om dem. Det är gratis och man får gå ur när som helst. När man anmäler sig så fyller man i en profil och där får man ange vilka intressen man har så att man får prova produkter som passar en. Testa själva om ni har lust.

Jag har inte varit med så länge och har bara deltagit i en kampanj. Det är ett företag som heter Storytel som distribuerar ljudböcker till mobiltelefoner, än så länge enbart iPhone och android. Jag håller på att lyssna på en bok nu och det funkar riktigt bra, jag hade bara lite strul i början men det hade inget med själva tjänsten att göra. Jag hade fel version av operativsystem på min mobil, men när det hade uppgraderats så har själva Storytel tjänsten funkat väldigt bra. Så jag kan verkligen rekommendera Storytel ifall ni är intresserade av att lyssna på böcker i mobilen.

Inga kommentarer: