27 maj 2010

Oväntat besök

Idag skrev jag på min twitter att jag skulle vara hemma hela dagen och att kaffet står på, så det var bara att komma in om ifall man hade lust. Jag tänkte att kanske kanske kommer det någon och överraskar, någon som jag inte alls väntat mig. Och jo.....det gjorde det ju, men inte alls i den form jag hade tänkt mig. Den enda som kom på besök idag var en skata!

Jo....jag står i köket och helt plötsligt flaxade det till i hallen och när jag tittar ut så spatserar det omkring en skata där! Och lika snabbt försvann den igen, när den fick syn på mig!

Så jo, lite oväntat besök fick jag allt! :)

2 kommentarer:

Kim sa...

Kanske ni har bytt kaffesort? Gevalia?

Jennica... sa...

Kunde man kanske tro, men nix....vi är Zoegas trogna! :) Fast vi ändrar inom Zoegas och provar lite olika faktiskt....inte för att jag märker någon större skillnad dock....en kaffeprovning behövs! *hint hint*