07 april 2010

Fika och bowling

Har haft en bra dag i dag! Inget speciellt har hänt, det har bara varit en bra dag. Alla har varit nöjda och glada, inga störningsmoment, solen har skinit hela dagen och jaaa, det har varit bra. :)

Dagen började med att jag och Johanna var på fika hos en tjej i området, det är ju vår stående onsdagsfika. Det är riktigt trevligt och jag gillar verkligen tjejerna! Efter god fika och en massa snack och bebisgullande så gick jag och Maria en sväng i det fina vädret innan vi gick hem, härligt.

Sedan hämtade jag upp Josefine och bästisen Moa på skolan och körde dem till bowlinghallen. De har velat spela bowling hela påsklovet men det har varit fullbokat hela tiden. Men idag var det dags och de hade kul, jag och Johanna agerade publik! :) Moa vann och Jossan var en liten sur förlorare... :) Nej, så farligt var det inte.....hon sa själv att hon var en dålig förlorare och så skrattade de hela vägen hem! De är för härliga! :)

På eftermiddagen och kvällen har vi haft mys hemma. Jag lagade köttfärssoppa och Jens kom hem lagom tills den var klar, vi åt och sedan gick jag ut på en powerwalk och när jag kom hem så hade Johanna somnat! Helt perfekt! Jag ville verkligen att hon skulle somna vid åtta idag, och så blev det! Det är man inte bortskämd med!

Nu ska jag läsa i min bok för i morgon har jag bokklubben här och det är ju bra om jag själv läst ut boken som jag har valt! :)

Inga kommentarer: