20 februari 2010

Nya mobilen



Det är alltså en sån här mobil jag har fått, en HTC Hero. Den är fin och kan göra i stort sett det mesta. Ville mest meddela att jag nu kan ringa med den, svara i den - bra va?! - men även blogga, facebooka och twittra. Jag tycker det är hemskt ovant mot min gamla hederliga mobil utan touchskärm, men jag vet att jag kommer att gilla den när jag väl vant mig. Jag har ju liksom blivit "lite" hooked på det här med att blogga och så.....och nu har jag ju ännu lättare för att göra det var som helst i och med denna mobilen. Plus att twittra. Och facebooka. :)

4 kommentarer:

Pernilla sa...

Vad hände med iPhone då? Men det är underbart med nätet i fickan. jag är fast. Fast jag hatar touchscreen... går inte att skriva ordentligt! GRATTIS till ny telefon!

Jennica... sa...

Ja, vad hände med iPhone?! Jo, jag har ju fått för mig att jag vill ha en sån, men sedan så har jag en riktig prylgalning till sambo som avverkar mobiler som andra byter underkläder! Jajaja, kanske lite överdrivet.....men ändå.

I vilket fall som helst så fanns det helt plötsligt en sån här HTC telefon här som var över, och då kände jag att jag ju ville testa den innan jag sprang iväg och köpte en iPhone. Så nu får vi väl se vad jag tycker om den! :)

Kan hålla med dig om touch, det är faktiskt svårt. Man är ju så van vid knapparna och jag var riktigt snabb med dem. Men jag inbillar mig att jag kommer att vänja mig.

Pernilla sa...

Ja. Man vänjer sig. Men det är ändå inte samma sak. Och att ligga i sängen och knappa är ursvårt. Kanske ska man göra annat i sängen, vad vet jag. :)
Låter smart att testa den där först!

Jennica... sa...

Hahaha, ja kanske borde man göra annat i sängen.....jag vet inte riktigt heller. Jag har inget annat sällskap i min säng mer än telefonen för tillfället eftersom jag och min sambo just nu sover i olika rum pga av vår bebis som faktiskt nu börjar haja läget med det här som kallas natt! :)