08 januari 2010

Johanna är ute och går!



5 kommentarer:

Ann-Charlotte sa...

Vilken duktig liten tjej! Och roligt ser hon ut att ha det. Snart går hon själv!

Jennica... sa...

Ja, vi tycker också att hon är himla duktig! Och jo, det är nog så att hon går själv snart. Kanske hon lär sig när vi är i Thailand! :)

Emmas idéer sa...

Hej och tack.

Skönt att höra att det finns fler än jag som har tappat takten, men som sagt till sommaren då kommer folk få passa sig för oss.

Ååå vilka skor valde du?
Jag kunde ha köpt hur många som helst!

Sötaste lilltjejen du har!! Såå duktig!

Kramar

Jennica... sa...

Tack Emma, svar kommer hos dig! :)

Emmas idéer sa...

Hej igen.

Nämen!!! Då fyller ju vi på samma dag! Jag blev utan skor och kläder av den anledningen fr vi glömde bort det mitt i allt kalasande!

Grattis i efterskott... =O)

Lyx att få bli så bortskämd..
Jag fick köpa mina skor själv, men fick istället en resa... det duger det me.. =O)

Kram