02 november 2009

Regn regn regn.....

Idag regnar det. Konstant. Hela tiden. Så ingen promenad idag. Visst, man kan dra på sig regnstället och ge sig ut.....men det hade jag ingen lust med. Alls. Istället har jag testat att sy hjärtan, vilket gick sådär. Svårt att sy rakt och svårt att sy efter en linje.....men det är bara att öva! Det blev rätt så fint ändå, så det ska nog bli bra efter lite mer träning. Kul var det! :)

Jag har också städat i min garderob, vilket behövdes. Jag har rensat ut en hel svart sopsäck med kläder som jag aldrig använder, de har mest hängt där som utfyllnad.....men nu åkte det iväg. Skönt. Det ekar lite tomt, men men......nu är där rent och fint och det känns bra. Inget gammalt skräp som hänger där, som jag aldrig använder ändå.

Nu har Jossan precis kommit hem och jag håller på med mat till henne. Lillis sover. Sedan ska jag och Jossan göra läxor och jag tänkte stryka lite, riktig innedag med andra ord!


Inga kommentarer: