11 november 2009

Mysig förmiddag

Igår hade jag och Johanna en mysig förmiddag. Den började på banken på morgonen tillsammans med Jens, kanske inte går under kategorin 'mysig' precis.....men vi la om våra huslån och det blev riktigt bra! Sedan åkte vi till Burlövs Center, ett köpcenter som det var längesedan jag besökte. De har renoverat och det har blivit riktigt fint, tänk om vårt trista köpcenter här i närheten kunde ta lite lärdom av detta.....Center Syd har blivit såå trist! 

Väl där så blev det frukost på McD, vi mumsade på cappuchino, smörgås och fruktpuré! :) Sedan tog vi en runda och handlade bland annat en födelsedagspresent till en liten kille som fyller 1 år på fredag och så blev det ett par bodys och pyjamasar till Johanna. Efter lunch så somnade Johanna och jag tog en Chai Latte och läste tidning på Espresso House. Super-mysigt!

När vi kom hem så var huset nystädat eftersom vi haft "städ" hemma idag! Ibland är livet mer än lovligt härligt! :)

6 kommentarer:

Kim sa...

Du fikar dagarna i ända och jag tar sprutor dagarna i ända. Lite olika hobbies!

Jennica... sa...

Hahaha! Verkligen! Jag gillar min mycket bättre! :)

Maria sa...

Det sa Roger ingenting om att du hade varit där :-). Men han började sent så du kanske missade honom. Men visst har det blivit fräscht, behövs bara lite roligare butiker men det kanske är fel kundgrupp för de butiker som finns på t ex Nova. Gillar Name It skarpt, tror att du kanske hittade något fint till Johanna där, eller?

Jens sa...

Han var ju inte där. Jag var inne och köpte ett Dautaspel... men ingen Rågger!

Maria sa...

Tänkte visst fel, igår var han ledig hela dagen fast det var stor release.

Jennica... sa...

Ser att ni klarat ut att vi inte träffade Roger! :)

Jodå, vi hittade fina saker till Johanna. Jag gillar också Name It väldigt mycket, jätte-fina saker i bra kvalitet till bra pris - helt perfekt! Ja, kanske lite tråkiga butiker, Nova är mycket bättre, men det har ändå blivit fint tycker jag. Och om man jämför med Center Syd så är det en enorm skillnad, där är det både trista butiker och tråkig miljö......