09 november 2009

Johanna överraskar.....

Jag och Johanna är på ovanvåningen. Min kompis Sara ringer och vi pratar lite. Johanna leker med sina saker, hon drar lite i böckerna i bokhyllan och hon reser sig på knä mot soffbordet. Inga konstigheter här, detta brukar hon göra. Jag pratar vidare, fixar lite och slänger ett öga på Johanna med jämna mellanrum.

Och helt plötsligt när jag tittar på henne - så står hon upp och håller sig i soffbordet! Hon står! Själv. Hon har rest sig upp och ställt sig upp! Själv. Hon är 7,5 månader gammal! Vet inte om det bara är jag, men jag är imponerad! Tyvärr inget foto eftersom jag pratade i mobilen..... :)

4 kommentarer:

Kim sa...

Det är klart det är imponerande! Hon är helt klart släkt med mig! Det märks! Heja Johanna!!

Anonym sa...

Det är absolut ett fantastiskt barn.

P

Jennica... sa...

Hon kommer väl att gå när hon är 9 månader.... :)

Kim sa...

Så klart att hon kommer. Dags att börja öva med bollar nu. Det märker ju jag!