09 november 2009

Ibland händer det....

Jag är en sån där människa som öppnar kylskåpet flera gånger om dagen i hopp om att hitta något gott, fast jag har full koll på exakt vad som finns... Nu när jag tänker efter så gör jag precis samma sak med min garderob, tittar in och hoppas på att det ska hänga något snyggt där som jag glömt bort att jag hade. 

I fallet med garderoben tror jag aldrig det har hänt att det där ursnygga plagget har hängt där och överraskat mig. Kanske någon gång har det legat något gott i kylen som jag glömt, men det är tveksamt...!

Men idag, när jag suckande öppnade kylen för att hitta på något att göra till lunch så blev jag glatt överraskad! Gissa hur glad jag blev när jag upptäckte resterna från gårdagens brunch - kryddig korv, köttbullar, bacon och omelett!! Bara att värma! 

Ibland händer det....! :)

2 kommentarer:

Kim sa...

Jag som trodde att du vunnit på Triss. Du kan ju inte ha en sådan rubrik!

Jennica... sa...

Hahaha! Jag visste väl att någon skulle gå på det! :)