29 november 2009

Glad, nöjd och trött

Så känner jag mig efter dag 2 av julmarknaden på Kulturen i Lund. Vi har haft jätte-roligt, jag och Nellie, och vi är båda väldigt nöjda med de två dagarna. Vi har träffat så många människor, pratat och berättat om vad vi gör. Så himla kul!

Nu laddar vi om och på söndag ska vi stå på julmarknad i Lomma! Det var inget vi hade planerat, utan en tjej kom och frågade oss om vi var intresserade! Väldigt smickrande och kul tyckte vi, och visst ville vi göra det. Så nu blir det till att producera lite mer denna veckan, jag sålde slut på en del saker som jag vill göra fler av. Denna gången ska vi stå utomhus, får väl se hur det blir. Det blir till att bylta på sig ordentligt, den här helgen stod vi inomhus och ändå höll jag på att frysa ihjäl! :)

Inga kommentarer: