03 november 2009

Fina Smilla



"Vår" fina katt som kom hit i tisdags finns fortfarande kvar i vårt uterum. På torsdag ska jag ta henne till veterinären för att kolla om hon har något chip inopererat, på det sättet kan man spåra en ägare. Ingen i vårt område känns vid henne så om inte besöket hos veterinären ger något, så  var hans enda förslag att han får ge henne en spruta.

Jag blir alldeles ledsen när jag tänker på det, hon är så fin och hade jag kunnat hade jag behållit henne.

Finns det någon därute som kan tänkas vilja ta hand om denna fina kattflicka?
Vi bor i Skåne. Hör av er på mail, anderssonjennica@gmail.com

4 kommentarer:

Kim sa...

Nu har jag lagt ut en länk i bloggen samt skickat mail till en massa kompisar för att höra om de är intresserade av katt.

Jennica... sa...

Åhh, tack!!! :)

Tina sa...

Hejsan!
Ser att det inte bara jag som berörs av de små liven. Dessa katter säger jag bara! :)
Gjorde kattinlägg igår... :P

Fin blogg förresten!

Trevlig kväll!

//Tina

Jennica... sa...

Hej Tina, läste precis ditt kattinlägg! :)
Kul att du tittade in och lämnade en kommentar!