09 oktober 2009

Lunch med AllraKärasteSyster

Idag har jag och Johanna varit en sväng i Malmö. Det fina vädret höll faktiskt i sig och solen sken hela tiden, även om det var kyligt. Vi gick och tittade i lite affärer och såg ungefär en miljon fina saker som jag ville ha! :) Hittade bland annat en affär som sålde det där fina påslakansetet och spjälskyddet till Johannas säng som jag velat ha. Det är rosa och vit-prickigt och kommer från ett märke som heter Polkadot. Jag hittade även jätte-fina vita lyktor som hade varit fina lite varstans här hemma, är helt såld på lyktor för tillfället. Plus sådär en miljon grejor till då, som sagt! :)

Men trots alla dessa miljoner saker så blev dagens enda shopping några små krokar från Panduro till julpyssel, två nappar och en napphållare!

När vi nu ändå var i stan så passade vi på att äta lunch med min syster. Det blev en jätte-mysig fika och även Johanna passade på att äta lite. Hon gillar sin moster som synes! :)



5 kommentarer:

Kim sa...

Tydligen får man inte säga så om sig själv, men det struntar jag i; oj så söta vi är! =D

Jennica... sa...

Klart man får - och ja det är ni!! :)

Anonym sa...

Instämmer.
P

Ann-Charlotte sa...

Jag tycker också ni är jättesöta så det så!
Mamma

Jennica... sa...

Hela familjen är enig! Så fint! :)