22 september 2009

Mysig bebisträff

Idag har jag varit i Malmö för att träffa två arbetskamrater som också fått barn. Två små sötnosar var det, en Alice 7 veckor och en Kalle 3,5 vecka. Såna små minisar! Johanna såg ju jätte-stor ut! :)

Vi hade alla köpt presenter till varandra så det var rena rama julafton! :) Johanna fick en jätte-söt klänning och en fin stickad tröja - jätte-fint! Det roliga är att jag själv har tittat på både klänningen och tröjan och velat köpa dem! 


Vi blev bjudna på en jätte-god morotspaj till lunch, den var riktigt smaskig och om du ser det här Josefin så får du gärna maila mig receptet! :)

Det är riktigt skoj att det är fler som är mammalediga denna gången, jag menar när jag var hemma med Josefine så fanns det ju ingen annan som var det. Jo, föräldragruppen såklart men inga av mina närmaste vänner. Så nu när vi både är tio stycken här hemma i kvarteret samt att flera av mina vänner är hemma med bebisar, så tycker jag det är jätte-skoj att man kan träffas ibland. Få prata  av sig om barnen men även om allt annat som man bara måste avhandla! :)

Inga kommentarer: