26 juli 2009

Vad händer?

Jag har ju en statistikfunktion på min blogg. Jag kan se hur många som varit inne på bloggen och lite sånt. Jag har ju inte så värst många läsare, ungefär 30 unika om dagen bara. På statistiken på bloggen kan man även se hur många som är inne just nu, det brukar vara 1 eller 2 åt gången.

Men helt plötsligt nu när jag tittade för ett tag sedan så stod det att 17 (!) stycken var inne samtidigt och att jag hade haft 30 besökare idag. Just nu står den på 47 besökare!

Jag har försökt reda ut hur detta kunde komma sig....men det enda jag kan se i statistikprogrammet är att det har varit inne en massa människor som kommer från utländska webadresser. Dvs siter som slutar på annat än .se och .com. Mycket märkligt! Jag kan inte se vart de kommer ifrån. Jag undrar vart min blogg har dykt upp någonstans som har orsakat denna anstormning! :)

Inga kommentarer: