17 juli 2009

Stranddag

Idag har vi haft en stranddag. Vi var i Borstahusen med Jossans farmor och farfar, och så var bästisen Moa med såklart! Det blev en mysig dag! Jossan och Moa for upp och ner i vattnet, fram och tillbaka till lekplatsen och till glasskiosken. Johanna hon sov mest, men det tycker ju hon är mysigt så hon verkade nöjd!

Själv njöt jag i solen. Det är härligt med stranddagar, då känns det verkligen som sommar! Det blev lite disigt på eftermiddagen, men det var helt ok ändå. För att vara positiv så kan man ju se på det som naturlig solskyddsfaktor! :)

På kvällen gjorde vi middag, det blev god lax med råris, spenat, ägg och tomat. Smaskigt! Och nyttigt!! Nu närmar jag mig mitt delmål, bara 1 kg ifrån nu!! Tjohoo!

2 kommentarer:

Kim sa...

Maten jag hoppade över alltså! =) Låter soft med stranddag. Har hittills inte haft någon, men det kommer!

Jennica... sa...

Ja, det var lugnt och skönt! Du får hänga med nästa gång.