09 juli 2009

Fixar-dag

Idag blåser det ute och är lite omväxlande sol och moln, en perfekt dag för att ta tag i den där att-göra-listan som bara blir längre och längre! Har verkligen förträngt alla "måsten" lite för länge nu.....jag vet ju att jag mår så mycket bättre när jag betar av på listan. Att göra en sak varje dag, hur liten den än må vara, gör att jag känner mig lite bättre. Är lite för bra på att bara slappa runt.....kan verkligen fördriva tiden genom att göra ingenting, är en riktig drönare! :)

Än så länge idag har jag mest surfat runt och slappat och nu är klockan 12, dags att sätta igång alltså. Har i alla fall lyckats få igång Jossan att göra något, inga kompisar hemma idag och då ser hon ut som om världen ska gå under! Det är verkligen bara att leka med kompisar som gäller just nu! Men nu så bygger hon hus till sina Build-a-Bear nallar av gamla flyttkartonger, bra och kreativt! :)

Så - ta tag i listan nu då!! :)

1 kommentar:

Kim sa...

Jag tycker det verkar soft och skönt att inte göra någonting, tycker jag gott att du kan fortsätta med. :)