22 maj 2009

Besvikelse....

Min goa syster beställde ju grejor från Matthew Williamson för H&M från den Österrikiske siten till mig. En väska, en t-shirt och en top. Jag blev så himla glad för det, speciellt för väskan (det är något speciellt med väskor...!). Men nu visade det sig att de har tagit bort hennes order och hänvisar henne till den svenska siten! Så det blev inget.....trist....! Blev faktiskt riktigt besviken, hade ju sett fram emot de sakerna och jag var så glad över att Kimman tagit initiativet till att beställa till mig. Hennes kompis beställde från den holländska siten förra året och det gick bra, därför trodde vi inte att detta skulle vara något problem.
Tur att jag lyckades fixa några plagg själv, plus att mamma och pappa köpte en top till mig (det tror jag att jag glömt skriva). Tur man har en sådan gullig familj som förstår "allvaret" i det här! :)

3 kommentarer:

Kim sa...

Dumma dumma H&M! De kan ju inte bara radera ens order!

Jennica... sa...

Men nu har jag en ny order!!!! :D

Kim sa...

JAPP! YEAY!! =D