19 maj 2009

101 nya idéer



Som bekant älskar jag ju tidningar och jag håller alltid ögonen öppna efter nya roliga och fina tidningar. För ett tag sedan hittade jag denna i tidningshyllan i affären! Det är en tidning från "Allt i hemmet" som heter "101 nya idéer". 

Det är en pysseltidning med tips och idéer på kul pyssel man kan göra själv. Jätte-fina grejor! Bra och tydliga beskrivningar på hur man går tillväga och även en betygsskala från 1-5 på hur svårt det är. Väldigt pedagogiskt! :)

Jag fick massor med inspiration och förutom en massa kul idéer så fanns det ett fantastiskt reportage om ett pysselrum som en tjej hade inrett. Såå himla fint! Då blir man sugen på att fixa färdigt vårt loft där vi ska ha varsitt skrivbord och min del ska vara ägnat åt pysselgrejor!

Men nu skiner solen och all energi läggs på trädgården och uterummet, därför får pysselrummet vänta och jag ägnar mig åt plantering och trädgårdspyssel istället - vilket också är himla mysigt!

2 kommentarer:

Kim sa...

Du bara går runt och myser du. Inte utan att man blir lite avis! :)

Jennica... sa...

Nej, det är riktigt riktigt lyxigt om jag får säga det själva! :)