23 april 2009

Kort

Fick fram mina pysselgrejor för första gången på ett tag, igår kväll. Mysigt! Det är så himla kul! Ska bli ännu roligare när vi får ordning på vårt loft där vi ska ha "kontor"/pysselhörna, för då har jag ju mina saker tillgängliga på ett helt annat sätt. Mycket enklare att gå upp där och sätta sig, än som nu packa upp alla grejor i köket och sedan plocka undan allt igen när man är klar. Man drar sig lite för det nu faktiskt.

Tre kort blev det! 

Ett födelsedagskort till något litet barn.

Ett födelsedagskort till.


Och så ett kort till min mormor, eftersom jag ska skicka över lite bilder på Johanna och Josefine till henne.

3 kommentarer:

Kim sa...

Mycket tjusiga kort! Vad du är pysslig och kan sådana svåra saker!

Jennica... sa...

Det är ju just det som är det roliga - det är inte svårt!!!

Men tack ändå! ;)

Kim sa...

Klart att det är svårt! Jag är mycket impad!