04 mars 2009

Sommarens nya glassar

Läste ett inslag om tester av vårens och sommarens nya glassar från GB! Det kommer ju några nya varje år och jag läste lite snabbt om ett par nya Magnum, någon barnglass och något annat nytt som inte väckte min nyfikenhet.

Men sedan så såg jag dessa två! De låter ju helt vansinnigt goda!!!


Sandwich i ny smak - Sandwich Stracciatella. Måste ju vara en hit, jag älskar både Sandwich glassen samt stracciatellaglass!!




Och så den här - Nogger Mint!!! Om man älskar Nogger och allt med mint, så bara måste ju det här vara en hit!!

Undrar när de "kommer till en kiosk nära mig"?!

4 kommentarer:

Kim sa...

Verkar väldigt smaskiga båda två! Måste testas!! :) Kolla in min blogg, roligheter att testa!

Jennica... sa...

Will do!

Kim sa...

Såg alla nyheter på Pressbyrån idag, så de är redan här. :)

Anonym sa...

såg att de även får in en jag vill testa (förutom dina som jag oxå vill ha - glassoman :)

Ben & Jerry´s Wich