22 mars 2009

Mår så bra!


Måste bara säga att jag mår så bra just nu! Stor skillnad bara från igår! Tror det beror på att jag faktiskt sovit rätt bra i natt. Sömn gör verkligen underverk! Kom liksom att tänka på det nu när jag satte mig och tog lite dricka efter att ha strukit en massa, tvättat och hängt, vikt och plockat undan i garderoberna. Helt plötsligt så märker jag att inte är dödstrött utan är faktiskt redo att ta mig an nya saker. Som att laga lunch till Jossan och Moa som är här. Vad skönt!

De senaste dagarna har jag nämligen varit urtrött och mått illa, känt mig lite allmänt nere. Men nu känner jag mig helt ok igen! 

3 kommentarer:

Ann-Charlotte sa...

Det var skönt att höra. Jag blev lite orolig ett tag.
Kram, mamma.

Jennica... sa...

Du behöver inte vara orolig. Jag trodde det var dags helt enkelt, att kroppen ställde in sig. Men det var det tydligen inte, troligen för lite sömn bara.

Maria sa...

Det är otroligt hur trött man kan vara. Jag vet inte hur mycket jag har sovit denna helg och ändå tycks jag kunna sova ännu mer. Minns att jag var trött i slutet av graviditeten, men detta är än mer extremt. Måste bli bättre på att sova när bebisen sover...

Hoppas du får sova bra även i natt!