06 mars 2009

En vecka kvar bara....

Nu är det bara en veckas jobb kvar....tiden går så fort så det är helt knas!! Ska bli oerhört skönt att sluta jobba nu, det börjar bli lite tungt och tankarna är inte på jobbet...om man säger så! :)

Men jag har upptäckt att jag också kommer att sakna jobbet, eller rättare sagt alla människor där. Jag trivs verkligen på mitt jobb även om mina arbetsuppgifter ibland tar kål på en!  Jag har aldrig haft så kul med några arbetskamrater som jag har just nu! Sedan så har jag ju fått så många nya vänner under mina år på IKEA, vänner som jag absolut inte kan klara mig utan nu!

Ett mål jag har är att ha 0 (noll!) mail kvar i min inbox när jag går hem!! Just nu jobbar jag med att rensa rensa, följa upp följa upp och fixa fixa. Nu är jag nere på 23 stycken och det är rätt bra! Hoppas jag når mitt mål, det hade varit super!!

Nästa vecka avslutas med att vi har ett 2-dagars möte med övernattning torsdag-fredag. Det är ju helt perfekt, det blir lite som "sista kvällen med gänget"! Ser verkligen fram emot det!!

3 kommentarer:

Kim sa...

Låter som en bra sista vecka! Har de planerat den efter dig? Både projektavslutandet och övernattning liksom. :) Vad du bloggar idag förresten, fullt upp med att läsa din blogg ju.

Jennica... sa...

Nej, faktiskt en slump med övernattningen, men en bra sådan!

Jobbar ju hemma idag och enda målet är att hinna beta av så många mail som möjligt. Startar liksom inte upp något nytt, så det finns lite tid över. Sitter här vid "köksbordet" med två datorer framför mig och ser väldigt busy ut!
Får faktiskt en hel del gjort - på båda!!

Pernilla sa...

Låter som en mycket skön arbetsdag. :)