09 februari 2009

Måndag....

Måndag igen. Trött. Var uppe i natt med Jossan som fick ett rejält magknip, vi fick dricka lite nyponsoppa, äta lite bulle och sitta och gosa lite innan det gick att somna om. Det märks nu. Sedan har jag ju en liten sprallis i magen som inte uppskattar att jag ligger hur som helst när jag sover!

Handling idag. Trist, men vi åker alla tre och då går det lite lättare. Dags att åka om en halvtimme, skönt. Har fått en hel del gjort på jobbet idag faktiskt, men jag måste erkänna att det är lite si och så med motivationen nu. Tänk - bara 5 arbetsveckor kvar!

Jag längtar efter vår bebis nu!!! Även om jag knappt kan förstå det fortfarande..... :)

3 kommentarer:

Kim sa...

Kaffe och semla! Mums! Fast det är två veckor kvar...

Jennica... sa...

Aha..! Har redan ätit några stycken, och det har ju du med för den delen! Här ute i skogen! :)

Kim sa...

Japp, skogsfastlagsbulle!